torsdag 20 november 2008

Natten har varit ganska bra ,inte så många hostatacker.
Denna influensa tar verkligen på kroppens leder och muskler.
Jag skulle tro att jag hårdtränat minst i två veckor hela dagarna.
Lemmen överallt. AJ, AJ!!! Träna mera så går det över, sägs det.
Så var det då jag som ung var på gymnastik träningsläger. Vi tränade från morgon till kväll. Det värkte i musklerna, men den värken kunde jag träna bort.
Ibland känner jag mig som en mörbultad rullad. efter alla hårda hostatacker. Tänk att när influensan greppar ett hårt tag om en ,så värker det tillockmed i de små musklerna i käkarna. Nog om detta. Jag är på bättringsvägen . Skönt.!Vill avslutningsvis säga att träningsvärken är en skön värk, men däremot är influensavärken djävulsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar