lördag 8 mars 2014

Ommöblering!! …. hemma hos oss!

Ommöblering....

Jag har lovat att komma ut med en ommöblerings bild,  här är det.. det här är Tv rummet efter ommöbleringen. Soffan och teven har vi flyttat mot en annan vägg.



Kicki stylade även om lilla soffan i matrummet!!!

Tv- rummet!!!

En annan vinkel av tv-rummet!!

Bokskåpet, som stått i gästrummet har fått flytta in i tv-rummet. Numera är det vitrinskåp, med glas och mm.

Nu står bokhyllan i gästrummet!! Jag har fortfarande ouppackade böcker...Det blev ett skönt bibliotek och gästrum.

 Tv- rummet.....känns mycket luftigare med denna möblering...känner mig nöjd.
 
Soffan har fått två nya kuddar och en mjuk vit pläd...som jag inhandlade på Rusta...

 Min sköna tv-fåtölj...

Bäddsoffan i Gästrummet!!.. Lampskärmen har mor sytt.


Närbild av den omstylade skinnsoffan.... Mycket mer inbjudande nu..

Tavlan ovanför teven har mor sytt!!!

1 kommentar:

  1. Det blev verkligen mycket bättre! Kul med en så fin förändring. Ur kris kommer utveckling :) Hoppas energin håller i sig nu.. ;) Snar får vi sätta frön inför sommarens tomater, gurka och blommor. Ska vi åka ut till nån handelsträdgård och kika på frön någon dag? Jag är ledig lör-mån till veckan :) Min inspiration vaknar med ljuset!! Kanske ses imorgon. Kraaam.

    SvaraRadera