söndag 19 oktober 2008

Tankar

Kan ej sluta tänka på Carolin Stevall. Kvällen är sen men tankarna går hela tiden till söta och duktiga Caroline som jag läst om och sett på tv. Hur kan det komma sig att hon blev utsatt för en DJÄVEL??? efter vägen till Kiruna?
Hon åkte från Piteå där även jag bor och vi som tror GOTT om alla människor, glada och trevliga Pitebor , kanske lite naiva,men godtrogna, det ät vi. Vill tro gott om alla. Nu vill jag och säkert många andra veta vad som hänt Carolin.
Kan det vara den flerbarnspappan med stuga i Mäntyvaara?? Eller ??
Vill verkligen veta vem som kunnat vara så elak och grym , jag finner ej ord.

1 kommentar:

  1. Vackra ord och relevanta funderingar,visst blir man ursinnig på den jävel som gjorde det,jag tänker att hon verkade vara så levnadsglad "vän med naturen"........varför skulle han beröva henne livet?????
    Han kunde ha tagit sitt eget tragiska liv istället.

    SvaraRadera