torsdag 9 oktober 2008



Titta hon är ju riktigt söt och busig.Det är roligt med en kompis ibland, men Lotta ville ju bara busa hela tiden. Jag är en äldre dam och orkar inte leka hela tiden. Jag har ju lärt mig att inte gå i gammelmattes och gammelhusses sovrum, så jag bara stod och tittade när frallan sprang mellan sovrummet och gästrummet. Jag tyckte hon var lite knasig, men mycket charmig. Hoppas vi får träffas snart igen. Om jag har glömt att presentera mig så heter jag Elsa fröken Elsa. och min lilla frallkompis heter Lotta kort och gott.

På den här bilden kan du se att även Lotta vill ta igen sig efter allt spring.

2 kommentarer:

  1. vad jätteduktig du är så kul att läsa,jag måste då säga att jag hade riktigt trevligt hos dig i dag ok jag kanske spårade ur lite men vaddå..........man lever ju.
    kram / Lotta

    SvaraRadera