lördag 31 januari 2009

Eftersom jag är återförsäljare för Alpnaerings Mat, hälso och hudvårdsprodukter så vill jag delge mina bloggläsare om några av dessa enormt bra och omtyckta varor.
Du som blir intresserad kan ringa mig för mer information.
Mitt telefonnummer är : 0911- 65789.

Alpnaerings Basico är ett kosttillskott som förser dig med dagsbehovet av 8 viktiga mineraler och spårämnen. De hjälper till att upprätthålla syra- bas balansen i kroppen, vilket gör att ämnesomsättningen fungerar optimalt. Ett regelbundet intag av Basico främjar också till en frisk hud.
Innehåller bla zink och selen
Zink stimulerar immunförsvaret och har en läkande effekt på huden.
Selen ger en mjuk och elastisk hy samt är en effektiv antioxidant.
Basico finns i både pulverform och tablettform.
Hej så länge kram Barbro.
Skriver om fler produkter senare.

1 kommentar:

  1. Det låter som en intressant produkt ,jag vill nog beställa den mamma.
    P&K Kicki

    SvaraRadera