fredag 2 januari 2009

Min bloggning avbrörs på tisdag med bild av Wilmer och tomten kommer.Josef ringde och ville att jag genast skulle komma till dem. Han lät nästan hysterisk i rösten när han sa: " mormor du måste komma genast och fort, mamma är så konstig"jag avslutade min blogg , körde i ilfart till Kicki. Vi åkte till Piteå sjukhus, där hon fick stanna. Massor av prover skulle tas. De misstänkte att hon drabbats av en såkallad "tia."Senare på kvällen kände jag hur uppblåst och konstig jag kände mig i magen. På natten började jag att spy, och mera spy fruktansvärt vad ynklig jag kände mig. Det dåliga måendet fortsatte hela nästa dag.Både jag och min man hade tydligen drabbats av vinterkräksjukan.Nyårsafton var vi sängliggande hela dagen och kvällen.Det gamla året slutade dåligt och inleddes också dåligt för våran familj. Nu önskar och hoppas jag att vår älskade dotter Carina blir frisk och kry. Jag har sagt till henne att hon har alldeles för många järn i elden. Att jobba heltid plus designa linnekläder och dessutom tatuera på fritiden. Till detta bör tilläggas att hon har familj och två hundar och en katt. Jag hoppas hon börjar att tänka sig för lite mer nu , för hälsan går iallafall i första hand.Avslutningsvis vill jag tacka Kicki för den goda julmiddagen som vi var bjudna till på julafton. Det kommer bilder senare. Kram Barbro. Jag vill också önska alla bloggläsare ett gott nytt år 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar