lördag 29 september 2012

Höstrabarber…

En fin och klar lördag , men tyvärr är sommarvärmen borta nu…vi har bara omkring + 6 grader…I dag har jag jobbat ute en stund…Var och hämtade in några rabarber..

CIMG4917något gott ska jag göra av dem….Och morgondagens middag har jag förberett klart.

CIMG4918..En enkel måltid ..köttbullar med Alpnaerings löksoppepulver och finhackad färsk chili..mina chilin har vuxit så fint, så nu vill jag avnjuta dem…Men till min stora förvåning märkte jag att Löksoppepulvret börjar på att ta slut…så nu i Oktober månad måste jag beställa mera…Jag använder alltid Alpnaerings löksoppepulver då jag tillagar köttfärsrätter, därför att det är gott och enkelt…behöver inte tillsätta annat än pulver och vatten.Nu när jag ändå är inne på Alpnaerings produkter så vill jag nämna att i oktober har de erbjudande på bla. Tacopaket, som innehåller Tacokrydda+ tomströare, Vitlökskrydda+ tomströare och ost-mix. Pris nu 525:- ordinarie pris är 641:-….Obs!!116:- billigare….Intensive Eye Cream nu 139:- ordinarie pris 169:-. …Vackert ansikte Facial Peeling+ Hydrating Mask..Paketpris nu.359:- ordinarie pris.424:-…plus en hel del annat..hör av dig om du behöver något, så beställer jag till dig också…Trevlig fortsättning på denna lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar