fredag 13 augusti 2010

...Har varit på Nolia mässan med Kicki och Tobbe...De sålde kläder och lite annat smått och gott. Jag var med dem en hel dag...åkte hemifrån kl:9.00 och anlände hem kl:18.30. Det var en rolig men tröttsam dag....med mycket folk och jätte, jätte många stånd..mao. STORT.Jag inhandlade lite flärd så klart, två tunikor en röd och en turkos..tyvärr så har jag ingen bild på dem,och två armband, som syns här nedan..
Det var Åsa som hade ståndet bredvid Kicki som satt och gjorde smycken ....jättefina.Hon hade även gjort fina halsband och armband till kändisar..kul.
I dag åker vi, min man och jag på en minisemester.
Visar bilder senare...Hoppas nu bara att det vackra vädret håller...Ha det gott och en trevlig fredag till er alla som tittar in till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar