tisdag 10 augusti 2010

Denna dag tycker jag har varit långsam och småtråkig...känns som om jag inte fått något gjort...Vad har då hänt i dag...???Jag har tvättat kläder, plockat jordgubbar och hallon, våtvaskat köks, och hallgolvet, talat i telefon, ringt viktiga samtal, rensat lite i rabatterna, vattnat i växthuset, lekt med barnbarnen, gossat med hunden Julia, läst och lagat middag...mm.Men när jag tänker efter så har jag haft en massa solsken iallafall ..och även en del har blivit gjort..men det bästa var att våran svärson kom till oss med de små söta pärlorna våra barnbarn och i kväll har min käre man satt ut trädgårdsbelysningen , för nu börjar det bli mörkt på kvällarna.
Här nere ser ni en del av mina liljor de mörkröda är i full blom nu ...de övriga har redan blommat ut...I morgon tänker jag besöka Nolia mässan..vi ses ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar