fredag 8 juni 2012

MG-MODE..inför bröllopet…

Juni- Juli 2012 004 …dagen före den stora dagen inför barnbarnets bröllop mellan Sandra och Dennis ,  åkte mitt kära barn Carina och jag till stan för att hitta en fin klänning till mig…..…Efter besök och prov på en massa butiker fann jag äntligen en vacker och skön klänning på butik MG: MODE i småstaden. Jag provade säkert 8-10 klänningar med väldigt god service..Jag kan verkligen rekommendera butik MG MODE…mycket personligt och vänligt bemötande..

Juni- Juli 2012 006 Här står Kicki på glitter….hon har hittat ett vackert halsband..

Juni- Juli 2012 007 …Efter allt strosande på stan började det att kurra i magen…så vi bestämde oss att inta en god lunch i småstaden… en sallad med räkor och ägg ….det smakade gott!!

Juni- Juli 2012 010 Juni- Juli 2012 012..senare på dagen åkte vi till Luleå…hälsade på hos en gammal kollega till mig och våran kära son Roger med fru Ekaterina….Nu önskar jag ett fint veckoslut till er alla…själv ska vi på bröllop på lördag……..mera blogg med bilder kommer senare….ha de gott!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar