söndag 24 juni 2012

Ny fåtölj.

…Äntligen har vi bestämt oss för en ny fåtölj till TV-rummet..utbudet är stort och ibland kan det vara svårt att välja…För en månad sedan var jag till MIO möbelaffär och tittade , jag fastnade för en , men tyckte att den var för dyr, så det blev inte någon affär då. Men nu såg vi att det var rea på MIO- möbelaffär , så vi åkte dit…och tänk att den fåtöljen som jag tittat på fanns kvar , men bara ett ex….och den var nedsatt hela 5000:-

Juni- Juli 2012 237 Här en bild av fåtöljen…den är helt i läder och Norsktillverkad…….

Juni- Juli 2012 236 …Nu har även gubben min en skön stol att mysa i……Trevlig fortsättning på sommaren..Kraaam.

1 kommentar:

  1. Det var en jättefin fåtölj!! Riktigt snygg och den ser skön ut också, jag får provsitta den imorgon :) Kika in på min blogg får du se lite bilder från våran eftermiddag/kväll. Kram ses imorgon!

    SvaraRadera