måndag 14 januari 2013

Ordningen är återställd..

Nu äntligen har vännen min fått lämna sjukhuset och komma hem..Nu är ordningen återställd här hemma, det känns riktigt skönt.

20121038Här sitter han hemma i sin vita fåtölj och bara myser…..Nog är det konstigt då jag blev ensam här hemma fick jag ingenting gjort…Jag bjöd hem Kicki och Tobbe på middag. Första natten sov jag själv. Alla rutiner bara försvann..ingen tv eller radio, jag bara var… andra natten gjorde Wilmer sällskap och tredje natten blev jag bjuden till Caroline och Mathias på middag med övernattning. Jag fick låna Melkers säng, så bröderna Keisu delade säng i Wilmers rum…De små är så duktiga och kloka..mormors små guldklimpar..

20121032

I kväll var vi och hälsade på mor och far…nymånen blänkte så vackert på himlavalvet.

2012104320121044I kväll är det –18 grader…men vad gör väl det jag har min käre man hemma……..

20121030En Ros till min käre….välkommen hem.!!!

4 kommentarer:

  1. Kram till dig med...Är så glad över att ha er mina barn..och framför allt att min käre man hemma nu...

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Stor varm kram till er båda!! Det är så skönt när ordningen är återställd :)

    SvaraRadera