söndag 7 april 2013

Mulligt och gulligt!!!!!

Även denna lördag har jag haft en härlig dag…med lunch ute i solsken …Sedan en vända till Mulligt och Gulligt….Elisabeth har så mycket vackra och färggranna kläder i sin butik , det är nästan som att komma in i en godisaffär…Jag har så svårt att välja och ju längre jag stannar desto dyrare blir det….

20121412

20121413Till slut kom jag till skott och kunde bestämma mig……Jag kom hem med tre blustunikor, tyckte de var ganska roliga speciellt den rosa med svart-vita ränder och blixtlås i halsen…Jag hängde upp plaggen för att att visa dem för Tord..” vad tycker du?” frågade jag…Han tyckte de var jättefina….Alltid roligt och få ett positivt svar..

201214152012141620121417

Till lördag middag hade Tord önskat sig en Italien inspirerad maträtt!!….med färsk pasta, parmesan, oliver,soltorkade tomater,vitlök, köttfärs, bacon,rosmarin..mm. och till det ett gott rött vin…Denna önskan fick han uppfylld…Nu mår vi som en prins och prinsessa.

20121418Jag blev väldigt sen med bloggen i kväll..först har tiden framför tv:n tagit sin tid… Vi började titta på Svinalängorna ,sedan har telefonen ringt..så en del uppbrott blev det innan bloggen kom till publicering… Och tiden går ju så fort när man har roligt!

2 kommentarer: