torsdag 11 april 2013

O , Gud vad skön den var…..

20121438Lill gubben Wilmer ville sova över hos oss ….så klart han fick det lill hjärtat….här intar han sitt kvällsmål…tomtegröt som han älskar…..20121442Innan sovdags och tandborstning..måste han kolla lådorna i badrummet…kammar, hårklämmor mm.20121434Caroline och jag var en runda till Mio möbelaffär och tittade  på rumsbord , I mitt tycke har vi för stort bord i tv-rummet i nuvarande hus men vill inte skänka bort det. Bordsskivan är av blodstensmarmor och kostade mycket då vi köpte det..nästan 6000:-…Vårat bord är 140x80 cm ..du som läser min blogg lämna mig ett bud på bordet…Såg att marmor skivor var på G igen…kul de är ju så vackra..och tro mig jag hittade världens skönaste tv- fåtölj…gung, ligg. och fotpall..kanske inte den vackraste men skönaste..

1 kommentar: