torsdag 30 juli 2009

Lite galen...


Icke att förglömma mina Jordgubbar...stora och röda... goda och söta...Vad vore sommaren utan alla de goda och vackra växter....








Tog en bild av den anspråkslösa mandelpotatisblomman , som jag tyckte också var fin...Eller??? Massor ....av nya blommor som slagit ut .....sommaren är väl allt underbar!!!!






här i rosarött....





nya ögongodisar , som hela tiden poppar upp...en fröjd att besöka trädgården.....här i gult...












Rosen vid porten ser ut att må bra...den säger ..välkommen till oss...och dig!!!!

3 kommentarer:

  1. Oj så fina bilder.........hoppas att jag nu ska lyckas hålla allt vid liv i en vecka ha ha ha.......
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är övertygad att du klarar av det...lite vatten och kärlek det vet jag att du har...

    SvaraRadera
  3. Kicki plocka alla mogna jordgubbar...och njut!!samt smultron....eftersom de mognar..tackar redan på förhand för att du vill vattna hos oss...du kan plocka upp någon gul lök också om du behöver..märk väl att lökblasten är goda att använda till sallad, smörkopp..eller sallad.

    SvaraRadera