måndag 6 juli 2009

Present


I dag har vi , jag och min man varit och hälsat på vår son i Luleå....innan vi åkte så svängde vi förbi vår dotter Kicki här i Öjebyn....... å...se , hon gav mig en present som jag verkligen tyckte om....en sååå fin väska....hon har kanske märkt att jag sökt en väska....Jag blev iallafall jätteglad...Tusen tack till dig lilla gumman...vilken överraskning...!!.Tack!!! . ....Vi ville träffa Roger innan hans resa till Moskva......och hämta en nyckel för att kunna komma in och vattna hans blommor....tur att han har,... nu i detta fall Sara hans älsta dotter, som stundom är i Luleå ....som också kan hjälpa till under den tid Roger är bortrest... Blommorna bör ej lida för att husbonden är bortrest... eller???..

1 kommentar:

  1. Så sant.......och väskan är verkligen supersnygg..
    Kram

    SvaraRadera