onsdag 22 juli 2009

Välkommen hem...


I dag har det varit en underbart lång och fin dag....soligt och ca:20-22 grader. På morgonen mötte vi upp vår son Roger och hans fru Ekaterina på Kallax flygstation i Luleå ....roligt att ha dem hemma igen....När vi åkte hem till Öjebyn vid 10:15- tiden så hörde vi på radion att det varit jordbävning i Kalix-Lule..trakten...3,1 på Ri...skalan...säkert lite ruggigt för dem som kännt av det. På dagen kom min fina mysiga granne och hälsade på..vi fikade och pladdrade på om lite det ena och det andra......när två lärarkollegor möts så tar inte samtalsämnena slut...Nu ser jag att det börjar skymma ...men det är ju kväll och snart natt. God Natt alla bloggis vänner och alla läsare....skriv gärna kommentarer det tycker jag är kul...

3 kommentarer:

  1. Hej Barbro!

    Maken kände också av skalvet - men inte jag - var och shoppade som bäst så då får det skalva rejält om jag skall märka nått! :-)

    Vilken söt rabarberpojke!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Ja det är min söta rabarberpojke...mitt barnbarn

    SvaraRadera
  3. Mamma har nyckeln, så det är väl bara att prata med henne när han ska ha tillbaka den! :)

    SvaraRadera