onsdag 26 augusti 2009

Elsa har rest.....

Denna bild över Elsa är väl vacker..nu har hon lämnat oss för att gästa i Juoksengi i ca:en vecka...Jag och Tord tänker göra en resa till Tornedalen ...hälsa på mina gamla föräldrar...min pappa är så allergisk mot hundhår, så det blev bäst för Elsa att åka till Ulf och Gunvor nu.....men vi hämtar henne så fort vi fått övernatta hos min mor och far.
Men först har jag tid hos tandläkaren , för att ta bort stygnen...det blir skönt att få bort dem. Denna dag har jag ägnat mig åt att ta vara på en del örtväxter..bla. .basilika ock persilja...ansat...klippt och fryst ner dem i plastpåsar...för kommande behov... Jag måste börja minska på växterna nu lite i sänder...har alldeles för mycket att vattna varje kväll....Det har varit vackert väder i dag också, ca: 19-20 grader...bra....sommaren är allt skön......jag njuter!!

1 kommentar:

  1. Men det passa ju bra att dom kunde ha henne medans ni far till Hedenäset.......och så kuul att träffa er på stan i dag..
    Kram

    SvaraRadera