lördag 29 augusti 2009

En gripande film...


Med anledning av denna gripande film på TV.1 KL 21.30..som hette.." Den bästa av mödrar".. som handlade om finska krigsbarn.. ....Tårar trillar nedför min kind...jobbigt att bära glasögon sådana stunder ....Jag tänker så mycket på min egen man..som kom till Sverige i dessa tider....så därför skriver jag lite sent några rader denna lördagkväll. Kvällen är mörk och ljum.. underbart skön... Dagen har varit bra på sitt sätt...ute har det regnat... men inne i huset har det hänt mer... lagat lite extra mat...och fryst in..bra att ha på gamla dar.. som man brukar säga....Kramar till alla bloggis läsare ...Min mätare visar att ni kära vänner är ca:50- 60 st som hälsar på hos mig under ett dygn...Tack för det!!! Älskar er alla God Natt!!! och välkommen åter....Nya utmaningar väntar....Blommor till er alla...ögongodis skadar aldrig... eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar