måndag 24 augusti 2009

Påminnelse...

Augusti månad lider mot sitt slut...ta gärna en titt på Alpnaerings extraerbjudanden för denna månad. ....Själv har jag också slut en hel del produkter , som jag ska förnya...Löksoppan kan jag inte vara utan...måste ha den till mina köttbullar....buljonger och en del kryddor , som vitlökskryddan och tacokryddan mfl .. är ett måste. Jag kommer att skicka in en beställning denna vecka. Alltså V. 35.
Du som vill eller behöver ha något ...hör av dig....Eller vill du att jag kommer hem till dig och demar och bjuder på smakprover ....Det finns ju en hel del hälsokost också, eller är du mer intresserad av hudvårdsprodukterna , kan jag ordna en spa kväll, så du och dina vänner får prova på.... Du betalar naturligtvis när jag levererar produkterna till dig. Var snäll kontakta mig..
Barbro Havela . Tel: 0911-65789, Mob:070-5265789. Du kan också skicka ett mail. på barbrohavela@telia.com Du får gärna ringa om du har några frågor ang Alpnaerings produkter.
Hej vi hörs eller ses snart .Kram till er alla... önskar er en fin dag. Här verkar det bli en fin sensommardag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar