fredag 14 augusti 2009

Mor har flyttat.....


Dessa bilder tog jag hemma hos mor och far kvällen innan mor skulle flytta....rensa....plocka.. packa ...städa ...söka...köra ... bära...osv....Men lite småskoj orkade vi med änndå.

Här ser du min mor och hennes gulliga fadder Kristina.


Jag tänkte inte blogga i kväll ....känner mig så trött.....men försöker delge mina bloggisvänner några bilder och rader, om vad som hänt de närmaste dagarna efter våran Ålands semester.....



Jag och vår son har varit till H-näset och hjälpt min lilla gamla mor att flytta till ett äldreboende...mor är väldigt trött och orkeslös...hon har även dålig aptit..........



2 kommentarer:

  1. Söta lilla momma, hon är så fin. Du har verkligen gjort ett jättebra jobb mamma! Jag är stolt över att vara din dotter. Det är inte självklart att alla anhöriga kommer och hjälper när gamla släktingar ska flytta.

    Massor med kramar från din yngsta dotter Caroline med familj.

    SvaraRadera
  2. Tack lilla söta Caroline...just nu vill jag bara gråta./mamma

    SvaraRadera