lördag 21 januari 2012

Födelsedags bukett….

Januari-Februari 2012 060

De första gratulationerna kom redan idag från Tords kusiner i Finska Pello ,  respektive Oulu..(Uleåborg)vilken överraskning….och vilken fin bukett….Tusen tack till Senja och Toini  som uppmärksammat min mans 70- års – dag..

I dag har jag bakat och  lagat lite matnyttigt inför min mans 70 –års – dag…

När jag bakade långpanne tårtan var mina tankar hos min svägerska Marita..jag har fått receptet av henne….Tack Marita…!!

Nu är det dags för att krama kudden några timmar innan gästerna kommer och festen börjar… Ha de!! tusen kramar till dig…!!

3 kommentarer:

  1. så fina blommor & vi ses i eftermiddag då jag slutat jobbet / kram

    SvaraRadera
  2. Vi vill se tårtan, men blomsterkvasten är fin också kram

    SvaraRadera