lördag 28 januari 2012

Veckans händelser..

Januari-Februari 2012 110 …Den 23 januari kom denna vackra bukett till Tords 70-års dag från Marita med familj.. den 0ch alla de andra blommorna mår fint ännu och är än  finare då de slagit ut……Jag vårdar dem alla som ett litet barn…..bär dem i ett kyligare rum för natten….. I morgon sätter jag en bild på alla blommorna..då får du se hur de mår en vecka efter……

Januari-Februari 2012 116 …men allt är inte bara rosor och glamor..…uterumstaket måste avlägsnas från snö…ett hårt jobb….

Januari-Februari 2012 117 …Men kolla ….jag hittade en Uno tunika på Mosaik i Luleå synd att de slutat med Uno försäljning i Piteå……Uno är bäst för mig…gillar dem verkligen..jag passade på att inhandla en massa Uno skavs i olika  färger också....

Januari-Februari 2012 056  …Men innan dess har vi fått rå om söta barnbarnet Melker , då storebror Wilmer var på besök hos farfar Ulf i Juoksengi…

Januari-Februari 2012 057 …och vad tror du vi gjorde ????????? Läste så klart!!!!

Kram till dig från mig!!!

1 kommentar: