söndag 15 januari 2012

Mina små och jag……

Januari-Februari 2012 030 Januari-Februari 2012 029 Januari-Februari 2012 031 Januari-Februari 2012 032 I dag har vi haft en spännande dag framför tv:n……Wilmer , Melker och jag har följt de alpina åken världscupen , herrar,slalom och världscupen super –G damer……När Andre Myhrer åkte höll vi hårt tummarna för att han skulle vinna ….han slutade som 2:a….bra jobbat..Hurra!!!

På damsidan gick det bäst för söta Jessica Lindell Vikarby…hon slutade som 6:a..och Anja Pärsson blev 9:a…

Vi har inte bara tittat på tv. ..vi har ritat….skrivit bokstäver, läst sagor…ätit och fikat..mm.mm.

Till middag har jag gjort en stor laddning Grekisk moussaka….tänker ta med mig av den när jag åker till Hedenäset med Roger och Ekaterina på onsdag. Det är roligt att få bjuda mor , far, Roger och Ekaterina också på en middag..

En påminnelse mina vänner …..i morgon efter kl: 17.00 skickar jag in min beställning till Alpnaering.

Kram till er alla söta…ha de!!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder mamma! Tack för att ni finns!! Kram Carro.

    SvaraRadera
  2. Dom är så fina...tack för att ni finns och dessa två små änglar som jag får rå om lite då och då...god natt kram till er..

    SvaraRadera
  3. obs!!!! klocka på datorn måste vara hel galen...enligt min klocka så är den just nu 22.27....sov gott!!

    SvaraRadera