söndag 28 oktober 2012

En hel lördag!!!

Kanske orkar jag ändå författa en liten blogg över denna dag….!!??

Dagen började med en pling på dörrklockan  09.15…det var ju våra kära barnbarn med pappa Mathias….kärt besök…!!..Strax därefter kom nästa pling..då var det nästa kära besök..våran son Roger och hans hustru Ekaterina….Roger bytte till vinter däck på sin bil ..sedan ville de åka ut på stan …sagt och gjort!!Ekaterina behövde en ny vinter jacka..

CIMG5030CIMG5031…Hon provade många olika jackor vita ..gröna..svarta. med olika modeller och kvaliteter...osv....här mannekängar hon på KappAhl…men då pengarna tryter, viste hon inte hur hon skulle göra???Jackorna var fina och sköna.men!!….

CIMG5032 ..Till slut fastnade hon för den svarta…den var riktigt snygg på henne..och en praktisk färg…Jag är så glad över att kunna glädja henne för en gångs skull…hon fick den i present av mig…Hon är en duktig och framåt tjej…just nu gör hon praktik i Kalix….med hela världen som arbetsfält men tyvärr  utan lön….Hon  är utbildad civilingenjör i sitt forna hemland…. ..Sedan styrde vi bilen mot Roknäs.. så Mor och far fick en glädjestund de med..God natt alla fina!!!Ögonlocken faller snart över mitt synfält!!

1 kommentar:

  1. Min ny jacka är så varm och passar bra, och jag är såååå tacksam och glad! Tack så mycket, Barbro, puss och kram!... :)

    SvaraRadera