tisdag 16 oktober 2012

Man har det som man gör det…

Tänk att jag alltid blir lika överraskad , då den första snön kommer …

CIMG4981

Vatten kannan och en del av utemöblerna har vi fortfarande ute….snön kommer för tidigt…..Nu är iallafall vinterdäcken påsatta på våran bil….eftersom vintern hotar oss med snö och kyla…huuuu!! Inte alls efterlängtad ännu….men denna snö är snart borta igen…

Vad gör jag en tisdag som denna ? Jag tvättar kläder och lagar god mat..

CIMG4983CIMG4984

Grönsakssallad ,……………………Rotsaksgratäng….

CIMG4985CIMG4978

Köttbullar……………………………….Gravad lax….

CIMG4979CIMG4986  

Ägghalvor och räksallad …..och på  sen kvällen lite skvaller läsning innan jag möter John Blund.

Men nu ska jag sitta i min TV- fåtölj en stund och njuta av kvällens utbud..Svt 4..Nyheter… Halv åtta hos mig ….Äntligen hemma.. och Svt3 kl: 21.00 Svenska Hollywoodfruar….lite flärd!!!!…Man har det som man gör det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar