lördag 20 oktober 2012

Wilmer hos gammelmormor och morfar!!

CIMG5004På lördag åkte Wilmer och jag till Roknäs…här sitter glada Wilmer i gammelmormors rum och myser….

CIMG5005…mor var glad som vanligt av vårat besök…lite rosig om kinderna , hon sa att hon mådde bra och kände sig pigg.!!? Min fina älskade mor!!

CIMG5006Lill gubben roade sig en stund med papper och penna…

CIMG5007..Vi besökte även gammelmorfar..och vid mat dax skjutsade Wilmer in gammel morfar till matsalen……

CIMG5008…Det här går bra gammel morfar sa Wilmer…!!!!..Smaklig måltid!!….Vi väntade tills gammelmorfar ätit klart …sedan gick vi alla tre ner till gammelmormor……

Tänk att klockan alltid går så fort….nu är det dax att åka hem till  Rengatan i Öjebyn..det börjar ju kurra i magen…..väl hemma gjorde mormor Barbro hamburgare…och gissa om det var gott??????

CIMG5012 Väl hemma  hos mormor och morfar….men innan maten tänder vi ljusen….

CIMG5010

..Vilken överraskning!!!!!!..10 gula fina rosor stod på rumsbordet!!!!..och inte nog med det..

CIMG5011 ..även en champange flaska stod i kylen…..avsändare : Caroline och Mathias…..Varför frågade jag mig??? Till svar fick jag.. “ Ni är världens bästa föräldrar, vi älskar er” …

1 kommentar: