fredag 8 mars 2013

Fredagsextra.

I dag kände jag att Tord och jag behövde lite extra guldkant i tillvaron, så jag gjorde Rårakor med Kalix löjrom och Creme fraiche på till förrätt.

20121270

20121269

20121272

Till varmrätt åt vi tacos med en massa goda tillbehör bla. marinerad vitlök. Vi satt i matrummet och bara mös av allt det goda…därefter blev det TV…Jag vill också passa på att erbjuda Tacokryddan till extra pris denna månad. Det är bara att höra av sig till mig.

20121273Önskar er alla vänner en fin avslutning på denna fredag…Utetermometern visar –17 grader..ganska bistert, nu börjar jag längta till varmare och snö fattigare utemiljö.

1 kommentar:

  1. Så mumsigt det ser ut med rårakor och löjrom!! Tacos är inte heller helt fel :) Gott. Idag verkar bli en underbar dag, sol och några minusgrader. ha en fin måndag. Kram!

    SvaraRadera