onsdag 28 juli 2010

...Vår dotter Carina och jag gjorde en kombiresa till Tornedalen ,måndag mot tisdag.
..först med några avstickare in i våra favoritbutiker i Luleå.
Sedan raka vägen till H-näset...där vi besökte mina föräldrar på Björkebygården.....sedan fortsatte vi att städa ur skåp och lådor i deras lägenhet....
Kicki fick slåss lite med myggen , men det gick bra.
På tisdag efter lunch åkte vi åter mot Piteå... På väg hem stannade vi i Haparanda.
Besökte bla. Ikea....sedan vidare mot Kalix, där sökte vi upp min brors dotters stuga i Vånafjärden...Stugan ligger väldigt vackert till vid havet. Vi hade en mycket trevlig stund tillsammans....blev bjuden på god mat och god efterrätt...
Alltså en mycket trevlig och givande resa , vi förenade nytta med nöje.

Nu ska jag ut på stan med min yngsta dotter...ha det gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar