torsdag 15 juli 2010

Härliga sommar...


Vi har verkligen haft härliga sommardagar
...och lilla barnbarnet Wilmer stortrivs...
Känns så skönt och se hur han myser med
alla uteaktiviteter här hemma hos oss.
Denna hoppboll köpte jag till honom, ..han
är för liten att sitta på den ...men barn är
ju kreativa.....





.....Kolla vad jag kan !!!! Roligt! ..säger
Wilmer...









...Wilmers Farfar var på besök...
vem hinner först till bollen???
Det gjorde Wilmer..hahaha...






Titt ut!! mormor, morfar, farfar,
mamma och pappa
här är jag...hallå....


Hoppas vi får behålla de sköna sommardagarna
länge till.

I dag har jag varit och köpt en fontän..
..en bytta i vit marmorsten med pump..
till veckan ska vi fortsätta att planera
baksidan av våran tomt...inte bara planera
utan förhoppningsvis färdigställa.

På fredag åker jag och våran son till H-näset
för att tömma pappas och mammas lägenhet...
Hoppas vi hinner
göra mycket där...
Ha det gott alla bloggläsare ...önskar er alla en fin helg..Vi ses här...Nu ska jag gå ut och
vattna i växthuset..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar