söndag 21 november 2010

jobb på gång..

..Denna fina lilla soffa köpte jag av Magnus H. En fin man ,...trevlig och social ,han var farfar till två av mina barnbarn...men han lever tyvärr inte här med oss längre..han var så duktig på att snickra och även händig med allt som gällde hemmet...
Denna soffa har stått i våran hall i många år... men nu...
 ......vill jag måla den vit.....
som jag också gjorde i dag..
Jag hade Magnus i mina tankar
hela tiden...
Nu är den vit och får fortsätta att
pryda våran hall...
här står den lilla söta soffan på
vårat matbord och väntar på
att torka...



.....Nästa projekt är klädskåpet i
kapprummet..även det vill jag ha vitmålat...
Tänk att mina dagar nästan inte räcker till..
hela veckan är bokad..
och på torsdag firar jag och min man
hela 49 års bröllopsdag...inte klokt
vad tiden runnit i väg..
Vi har bjudit alla våra tre barn med respektive
på middag.
...och på söndag den 28 ska jag  till vackra
Fagervik
..på julmarknad för att göra reklam för
Alpnarings fina produkter..
...och på tisdag den 30 nov. åker
Caroline och jag till tornedalen..
till frissan i Torneå,
och sedan till mina föräldrar ,bara en snabbis!!..
tyvärr..bättre besök en annan gång..
därefter till Ikea i Haparanda...
En fin avslutning på denna helg
till er alla... ta väl hand om er!Vi ses på min blogg snart återigen.kraaam!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar