lördag 20 november 2010

..Tänker!!!

...Klockan är natt, men jag kan inte sova.. så det är lika bra jag sätter mig vid datorn och skriver ner några rader.....mina tankar är just nu hos mitt kära barnbarn Sandra, som fått tvilling pojkar den 6:e nov..Gossarna mår bra , men inte Sandra, vilket bekymrar mig..hennes bukspottkörtel är fortfarande inflammerad och så har läkarna upptäckt en systa, som de säger är ofarlig. ...Vi alla nära och kära vill ju ha tillit till doktorernas uttalanden....Mina tankar och min högsta önskan..Snälla du som har makt , hjälp oss alla små i detta..barnen behöver moderns närhet, och hon längtar efter barnen också ....
Att bli liggande på sjukhus som nybliven mor och inte få ge modersmjölk till de små..pga. hon måste  ta starka värkmediciner och dessutom ligger dom på olika avdelningar ...det är inte roligt.
Mina vänner det var några av mina viktigaste tankar för i natt....
önskar er alla  en fin och trevlig lördag.
Kanske har jag återfått min kamera i morgon..... så jag kan visa lite bilder av vad vi gjort här hemma. men just nu känns det inte så viktigt!!
Vi ses!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar