lördag 6 november 2010

Utelekar..med barnbarnet...

..I dag var det roligt att leka ute tyckte Wilmer...snö är kul.


.....Wilmer glömmer inte vattenkranen
som vi har här på husgaveln
men tyvärr kunde han inte vattna
gräsmattan eller blommorna i dag..
snön har kommit och det har blivit
kallt ute.


















...Inne leker söta Melker med morfar
titta!!!! jag kan stå
och snart går jag också
liksom storebror....och då
får även jag gå ut och leka..
vänta bara...tänker nog
lilla söta barnbarnet Melker..

Nästa vinter ska vi busa
ute och leka snöbollskrig..
och gräva grottor om det
blir riktigt mycket snö..



Avslutningsvis måste jag få
berätta att mitt barnbarn
Sandra fått tvillingpojkar i dag.
Jag känner mig sååå lycklig
och glad över dom fina gossarna.
...Min krona på huvudet får fler
diamanter..
Nu är jag mormorsmor till tre söta barn..
Det är overkligt men sant!!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ja visst är det underbart med Sandra och hennes pojkar......fina bilder på trollen.....ska bli kul då dom blir klara med huset så man kan hälsa på..
    Kram

    SvaraRadera