onsdag 22 december 2010

Caroline 30 år..


Lovade i gårdagens blogg
 att sätta ut en bild
av lilla Melker, som nu börjat
gå..se hur glad han är..


......Här står jubilaren..Vårat yngsta barn
har blivit 30 år...tänk vad tiden går..
Denna bild tog jag av henne då de skulle
till Luleå på en av hennes väninnors 30-års fest.


















...I dag uppvaktade vi henne.
Caroline och hennes far försöker
ta en fin bild med mobilen..





.......innan vi åkte hem från Caroline och Mathias
körde vi
om Norrfjärden..jag hade en Alpnaering beställning att leverera där.
På himlen lyste en så stor och fin måne, som jag några timmar senare fotograferade. Nu är det riktigt kallt ute...
termometern visar på - 23 grader......Nu är juleköttbullarna klara och mer matförberedelser blir det i morgon.
Jag ringde min far i eftermiddag och gissa vem som svarade????...min mor..hon hade fått lämna sjukstugan
hon lät glad och ganska pigg...jag blev så glad att mor är här och nu...Tack gode Gud!!må henne få vara pigg och glad.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar