söndag 12 december 2010

Min lilla bärbara dator....

Aj, aj!!! vad tiden rusar iväg..
jag hinner inte med..
I kväll har jag spelat bingolotto
..ingen vinst som vanligt, men
underhållningen var trevlig.

Jag har börjat förbereda inför
resan till H-näset...
Slagit in lite julklappar..
och kollat vad mat som
passar att ta med.
Jag vill gärna bjuda mina
föräldrar på mat när jag
besöker dem.
Jag vet att de får mat
på hemmet men lite av
deras matrecept har jag
som dotter anammat.....

Jag tänker ta med mig lite
smycken och alpnaerings
produkter också...
julklapstips till personalen
på Björkebygården...

I dag då vi var och handlade så
tyckte min man att vi skulle kika in på El Giganten...och titta vad jag fick!!!!!! en liten bärbar dator...Nu kan jag blogga även om jag är på resa....Tack!!!! Tord.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vilken fin dator!! Kul att kunna ta med den på resan till mormor och morfar! Vi ses lite senare! Kraaam!

    SvaraRadera