fredag 10 december 2010

Sorg men....Musik i hemmet!!

...I eftermiddag har jag gått med en stor sorg i mitt hjärta... just nu gråter mitt hjärta.. alla dagar är inte alltid det bästa..tyvärr...men hoppas att tiden läker såren..
Livet är inte alltid så lätt och glatt , det finns några mörka moln som vill mörka tillvaron i mitt liv ibland..men jag ser ljuset och hoppas det når mig....jag älskar ...och jag väntar.. jag hoppas...... min kära Mor har inte heller mått så gott i dessa dagar...hennes ansiktsnerv har plågat henne återigen....just nu en negativ början på min blogg men, jag väntar på bättre och ljusare tider... Tack alla för att ni finns...

Våra små barnbarn har
varit hos oss ....pianot var
roligt i dag..det låter...säger
Wilmer som numera talar
så mycket...




.......Lilla Melker har fått syn
på något intressant utanför
pianot.....men....


















....Lyssna nu storebror
visst kan jag spela vackert..
??












.......Nej!!!!! inte så höga toner..
nu gör det ont i mina öron
men du kan bli en duktig pianist..

Så söta barnbarn vi har...som ger
mig både ljus och värme i denna
mörka årstid...
..
Kram till er alla söta...ha de!!!
Livet är en berg och dalbana.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Älskade älskade mamma.....ljuset finns där...och det vet vi...
    Kram

    SvaraRadera