torsdag 30 december 2010

Gott Nytt År!!!

Jag låg i sängen och frös...
tänkte på att jag har ju
köpt mig en varm mössa,
varför inte då inviga den
vid ett sådant tillfälle???
Nu skojar jag...en plojbild.
Men nu till ordningen igen
det verkar som att febern
håller på att släppa mig.
I dag hade jag bara 38.5
på morgonen....nu tar jag
en dag i taget ..men sängen
känns bra att gå till. Jag
orkar inte vara uppe så
långa stunder ännu.
I morgon är det Ny årsafton
för oss blir det garanterat lungt.
Konstigt förrförra nyårsaftonen
hade vi vinterkräksjuka..vi sspydde
och sov hela dagen och natten
och i år är det influensan som slagit
till med hög feber över 39 grader i fem dagar....men jag tänker.. det kan bara bli bättre..Gott Nytt År till er alla..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. ha ha ha vad fiiin du är i snyggmössan mamma......
    Krya i massor....och kraaaaam i massor

    SvaraRadera
  2. Krya på dig lilla fina mamma! Vi ses till veckan! :) Gott nytt år till er också! Kram!!

    SvaraRadera