lördag 15 januari 2011

Fredag..


...En ganska ordinär fredag...vi har varit och handlat mat på coop..
Till middag valde vi att laga suovasskav med lite gott tillbehör.
Caroline, Mathias och barnen tittade in ...trevligt som vanligt.
Efter kl: 19.00 har jag suttit framför TV-n.. P4....
Nyheter, Postkod..och sedan Lets dance....så spännande.
Frågan är ..blev rätt par utröstade??? vad tycker du??Min
man däremot sitter också i tv-rummet..men,  vid den andra datorn och jobbar,
han är inte intresserad av samma programutbud som jag.
Ibland är det bra att ha två datorer..hahaha..
Nu är det snart läggdags för mig...men tänkte skriva några
rader på bloggen ...samtidigt som jag lyssnar på
Karlavagnen på radion...med Marcus Birro, som jag tycker är en
poetisk , mänsklig och bra programledare..
Jag vill också sända ett stort grattis till en god vän
som fyller 50 år lördag den 15-1......Eija.. Hjärtliga
Gratulationer till dig söta och fina vän.
Tusen kramar till dig!!!Kraaaaam!!Önskar dig det bästa.
......Nu när julen är bortstädad, så känns det så
mysigt att få in lite vårkänsla med några vackra tulpaner.
Men innan jag avslutar vill jag lämna er en väderleksrapport..."lokalt"..här på Rengatan i Öjebyn är det -24 grader..huuuu, så kallt..
Nog är väl lyckan att få ha ett eget hem...med mat och värme.!!
Vilket jag önskar att alla ska ha...Varför  har det blivit så att många är hemlösa??????Om jag hade mycket pengar..skulle ingen behöva vara hemlös eller utfattig..God Natt ..alla fina...kraaam!! Älskar er alla..
I morgon är en ny dag..med nya möjligheter.
Posted by Picasa

1 kommentar: