söndag 9 januari 2011

Söndag..

Jag kan inte skryta med att ha städat bort
julen ännu, men det kommer.
Har suttit med beställningar till
Alpnaering...det är snart dags att
skicka in dem. Du som vill eller behöver något
i mat , hälsokost eller hudvård, kontakta mig
senast fredag till veckan som nu kommer
alltså senast den 14 /1...så
får du dina varor i slutet av denna månad.
Är du nyfiken och vill veta mer om
produkterna ring mig... vi kan  även boka en
demotid...det vore roligt. Jag kommer gärna hem till dig och berättar om de fina produkterna, som även underlättar din vardagliga matlagning...
och bjuder på smakprover.. Det kostar ingenting...eller vill du prova på en ansiktsrengöring eller handmassage..det finns mycket spännande..Ring och boka tid  i februari...mars eller april...när du själv vill.
Mitt telefon nummer är: 0911-65789.
I dag har vädret varit trist, det har snöat
och blåst..men inte alls så kallt bara -4 grader.
Vi har spelat bingolotto.. men tyvärr ingen vinst
...men fy den som ger sig eller
trägen vinner sägs det...vi får väl se.
En fortsatt trevlig söndagkväll till er alla söta
bloggläsare....hör av dig ang. Alpnaering!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Den där arnica salvan vill jag beställa...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är skön att smörja med ...bra lindring vid värk.Din order är emottagen.. tack!!

    SvaraRadera