tisdag 25 januari 2011

Januariros!!

..Upptäckte något mörkt som tittade fram i snödrivan i våran rabatt..Det är ju min ros , som blommade så vackert i sommar.
Stackars fina ros ...ska du klara denna bistra vinter??? och kunna glädja mitt sinne även en sommar till??!!
I dag har vi haft ungefär -15 grader... klart med en liten glimt av våran kära och efterlängtade sol.
Jag och min man har varit till fam Keisu på en kopp kaffe och träffat våra söta barnbarn.....
senare åkte Kicki och jag en vända på stan....en lyxresa.
Min förkylning vill inte riktigt ge sig ännu heller.. ömsom nästäppa eller rinning..men skam den som ger sig...det blir bra med tiden..
I dag har jag fått min beställning ifrån Alpnaering...så nu ska mina fina kunder få sina efterlängtade varor.
Kram mina vänner vi ses!!!...Jag längtar så in i vassen till våren...

2 kommentarer:

  1. Det mårte ju ha blivit tvärkallt med tanke på att rosen ser så fräsch ut......jag längtar också till sommaren....
    Kram finaste mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det var kallt innan snön kom..Tack goa Kicki för i går..

    SvaraRadera