tisdag 4 januari 2011

Häpp!!

Vart tog det gamla året vägen??? och när anlände det nya??
Såg en skymt av eldar ...och raketer, som lyste upp den mörka himlen.
...för mig är det bara minnesfragment.
Nu har jag sovit bort tio dagar av mitt liv..
och fortfarande är jag trött.
Nu börjar jag få ont i lederna efter all vila..
Febern är normal nu , men hostan retar mig.
Undrar när jag sovit mig pigg??ha,ha..
..Kan man sova sig pigg???
Nu vädjar jag till er söta bloggläsare...
skicka mig massor med positiv energi.
Jag ligger och väntar..
..lite ironi i tristessen.
Jag har läst en massa skvallertidningar, vilat
..löst korsord vilat ,tittat på Tv, vilat...osv..
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Jamen här kommer energi i massor.....känner du hur den strömmar......

    SvaraRadera
  2. Har följt din "sjukdomstid" här i bloggen, men erkänner, jag är värdelös på att kommentera!
    Krya på dig nu Barbro! Låter inge vidare att du åkt på svininfluensan!
    Härligt att du har fått uppmuntran av dina underbara barn, och Tord förstås ;-)

    Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera