lördag 8 januari 2011

Gäster och gäst hos....

...Igår ville Caroline och Mathias komma till oss och bada bastu...de ville också bjuda oss på middag.OK!! kul..Det var länge sedan vi haft gäster hemma hos oss pga. min förkylning, så det var roligt att få umgås några timmar.Caroline hade handlat ingredienser till en god kycklinggryta och en fin sallad...som hon tillagade hemma hos oss. Maten smakade gott...supergott!!!

.....Lilla Melker är också väldigt förkyld med hög feber..här sitter han i morfars knä medan mamma , pappa och storebror bastar.




















....efter bastun var det roligt att få springa naken och leka ett tag.




....I dag blev vi bjuden till lilla familjen på kaffe.
..för mig första dagen ut efter min förkylningstid, som inneburit 13 dagar innomhus.. Wilmer ville visa mig sitt fina legoplan som han byggt...nu är det lego som gäller...roligt att bygga tycker han.

I dag har vädret varit riktigt fint, bara några minus grader
och inget snöfall.
I kväll har jag talat i telefon med min goa väninna på Orust.
...vädret där var inte alls tilltalande...mycket snö och regn..mao. glashalt..
..lite upp och nervända världen...
Ha en fortsatt fin lördagskväll alla fina.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar