söndag 23 januari 2011

...Magproblem???

I dag har jag varit på ett Alpnaerings möte i Luleå och återigen fått påfyllning av Alpnaerings många fina och nyttiga produkter.
Många av oss har magproblem.. så även jag.. och då är jag extra observant..
Inom naturmededicin använder man sig här gärna av bittra örter som hjälper till att öka utsöndringen av matsmältningsvätskor..
Kronärtskockan är antioxidativ, skyddar levern från olika gifter.
Stimulerar matsmältningen och fettomsättningen.
Motverkar gaser, uppkörrdhet och illamående efter måltid.
Fänkål; motverkar gaser och är kramplösande.
Fänkålens eteriska oljor verkar också inflammationshämmande.
Gullgentiana: är antiseptisk, underlättar matsmältningen.
PEPPARMYNTA: är kramplösande samt gas och GALLDRIVANDE.
Condurange är läkande, har en lugnande och avslappnande verkan på mage och magnerver. Korrigerar och normaliserar syraöverskott i magen...Om du som läser detta och har problem med din mage...hör av dig..det finns hjälp!!
...Gott till er alla !!!Vi ses här återigen..Detta är bara en produkt som jag nu tar upp...det finns många ..många fler..
Mitt telefonnummer är 0911- 65789..hör av dig om du blir nyfiken..eller kanske du vill bli återförsäljare för dessa underbara produkter...ring!! ring!!! jag finns för dig.. kram Barbro.. Och många fler återförsäljare  behövs och eftersöks ..i  norrbotten och västerbotten....Ring så berättar jag mer..Kraaaam..sov gott alla söta.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej mamsen. Intressanta mirakelkurer måste jag säga. Min uppblåsta mage kanske skulle säcka ihop av lite trolldryck.

    SvaraRadera