fredag 13 maj 2011

Dagbok!!

I tonåren (  19554-1958) skrev jag alltid dagbok….om mina innersta hemligheter. Min dagbok var låst och bara jag hade nyckeln till den. Nu är det helt andra tider, nu skriver jag på bloggen och vill komma ut med mina tankar till dig som vill ta del av dem.

Nu har jag varit och hälsat på mina söta gamla föräldrar i Tornedalen……..och det känns alltid bra att vara hos dem.

April-maj 2011 144 ….Redan första kvällen gjorde jag och far en tur till kyrkogården…..han ville så gärna besöka några gravar.( lilla gubben som blir 93 år den 3 juli)…ja, ja, tänkte jag, klart att vi åker och besöker våra kära , som gått bort.

April-maj 2011 146Jag passade på att ta några foton över min älskade Torneälv…….Det var en fin afton och älven låg spegelblank…….. Obs!!!kolla fågeln på stenmuren!!!!

April-maj 2011 142 April-maj 2011 143…..Allting är så tyst och stilla…..älven flyter som alltid förr…..nu börjar sommaren nalkas….

April-maj 2011 147

Det är några av mina tankar från  den första dagen jag besökte mina föräldrar och min vackra by.

April-maj 2011 145sista bilden för idag …..Nu skall vi åka till Björkebygården till mor som väntar på oss…..min far och jag träder ut från kyrkogården..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar