torsdag 5 maj 2011

Tankar om livet!!!

Nu har jag publicerat en mycket gammal bild på min mor och mig....och mina tankar om livet återkommer lite då och då.......Varför finns just jag här och nu?.......Min lillebror, som var fem år yngre än mig har lämnat mig....varför? ....jag saknar honom mycket.... ... ...Vad gör jag för nytta här?..Vad är meningen med mitt liv?.......Livet på jorden är kort, varför föddes jag.....Jag kunde vara någon annan, livet är konstigt.......bara en slump, eller? Några svar från mig är att:....jag kan ej svara på alla mina frågor....men.. ..varför finns just jag här ..jo . mor och far danade mig....Dom två älskade varandra och ......
"Jag vet att jag gör nytta här , jag finns till för mina tre fina barn...och alla mina barnbarn...
som jag älskar.
Jag älskar båda mina föräldrar...mina tankar finns hos dem både natt och dag.....Livet på jorden är kort, "håll om den du älskar!!....visa i tanke ord och gärning!!"
Själv går jag med ständigt dåligt samvete...är inte hos dem tillräckligt ofta......!!Bor dock 20 mil ifrån........Jag är ensam barn till gamlingarna, far snart 93 år och mor 91 år ..mitt liv är inte bekymmersfritt..tankarna finns hos dem...min kära mor och far.
Mina fina bloggar vänner jag önskar er allt gott , det bästa.....detta var några tankar från mig om livet.....
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar