måndag 16 maj 2011

Hedenäset..

Här på Björkebygården bor mina föräldrar numera….Jag kör mina 40 mil  tur och retur och besöker dem lite då och då… Båda mina föräldrar mådde relativt bra ….Far och jag var tillockmed en vända till kyrkogården och besökte våra kära som gått bort.....det var uppskattat!!!skönt att sommaren snart är här, det är alltid roligare att köra bil på sommaren , spec. lite längre..April-maj 2011 157 April-maj 2011 158
Vädret var vackert, förutom att det blåste…..lite sol passade jag och mor att få njuta av på gårdens balkong….här var det lä…så vi njöt av värmen en stund…..väl på rummet passade jag upp mor med lite kålpudding, som jag gjort hemma innan jag åkte...Gott tyckte mor!!April-maj 2011 159 April-maj 2011 161
….Eftersom jag inte kan besöka mor på Mors Dag, så grattade jag henne redan nu med en bukett vackra rosor…..Glad Mors Dag lilla söta mor.April-maj 2011 160

1 kommentar:

  1. Så fina bilder....och så gulligt av dig att köpa blommor till mormor.
    Kram

    SvaraRadera