onsdag 8 september 2010

En höstdag vid Piteälva...


...Piteälven låg spegelblank denna första september söndag...
..det var så vackert och en fin dag....himmel och land speglade sig
i älven...
Vädret och även naturen visade sig från sin bästa sida under dessa dagar som
våra vänner gästade oss...Jag hade tyckt att de skulle kommit några veckor tidigare då de flesta blommor ännu var i blom...men naturen var fin ändå.
Man brukar ju säga att alla årstider har sin tjusning...och det stämmer .
.......Förutom en resa till tornedalen och finland gjorde vi också ett besök till Pite havsbad....
..Jag och Leena gick ständigt med kameran i hand....På bilden här nedanför står Lenna vid Piteälv för att fotografera mig....Oj, oj!!!! vad många roliga barndomsminnen vi har fått lyfta och skratta åt... synd bara att vi bor sååå långt ifrån varandra....visar fler bilder och berättar mer en annan gång...Nu åker min man och jag till Hedenäset för att göra klart i mina föräldrars lägenhet..
Önskar er mina bloggläsare en fin vecka...vi ses.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar