lördag 11 september 2010

...tiden går....

Denna bild på far och mig är den sista, som är tagen i lägenheten...nu är nycklarna inlämnade...och detta kapitel är avslutat...föräldrahemmet är borta.

På detta kort är jag bara ett år...det är ett bra tag sedan ....









Min kära mor poserade här för 69 år sedan...









Här är mina föräldrar unga ....lite mörka moln fanns på himlen ...min mor blev sjuk i TBC
och blev inlagd på sanatoriet i Sandträsk....hon var ifrån oss barn min kära (numera bortgångne bror) och mig i elva månader....
Nu är både mor och far på äldreboendet...tiden har gått fort...ett människoliv är kort..alltför kort....Mitt föräldrahem är skingrat..
allt är borta....men jag har min mor och far på hemmet...
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Det är inte utan sorg i hjärtat man läser din blogg kära mamma...älskar dig så mycket

    SvaraRadera