tisdag 14 september 2010

Höstens godis...


Här river lilla barnbarnet Wilmer morötter...
sååå spännande...och roligt..!!!!tycker han...
HÄRLIGT!!!!!!Jag känner mig som en glad och lycklig mormor.

Denna fina men jättetaggiga björnbärsbuske måste
vi flytta i höst eller tidigt på våren...till en söderläge plats.


Våran rabarber och våra gurkor växer och frodas....jag delar ut till mina kära och goda grannar, ....nu blir det många pajer och goda rabarbersaftflaskor....och inläggningar av gukror...lyxit eller hur????Skönt att bo på landet.Snart skall potatisen tas upp..vi har redan tjuvstartat till surströmmingspremiären..super fin mandel.Detta kallar jag för livskvalite.......Växsterna frodas utan tillsats av gifter...fåglarna kvittrar och mår gott...älven flyter som alltid..kan det bli bättre???
Ha en god fortsättning alla fina och goda på denna september månads början , kram till er alla.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt mamma.....man blir glad av dagens blogginlägg..
    Puss&Kram

    SvaraRadera