fredag 24 september 2010

Fredagsjobb...

...Nu äntligen har jag fått ett till TV-rum,
vilket gläder mig mycket.
Vi valde att göra vårat gamla arbetsrum till
ett kombinerat andra gästrum och behöll den
bredare sängen....TV:n fick sin plats tilsvidare på
den höga byrån...och databordet flyttade jag
mot en annan vägg.....Men Gud vad jobbigt
och svårt det var att få de stora möblerna på sina platser
så att det skulle se trevligt och inbjudande ut.
Jag tror att jag lyckats ganska bra till slut iallafall.
Skönt!!!! nu är detta rum höststädat och jag har ett
eget tv- rum att smita till då jag vill se mina program.
....I går var Roger och Ekaterina och hälsade på.
några trevliga timmar fick vi tillsammans..
På morgonen planterade jag några nya jordgubbs-
plantor...och tog in resten av rabarbern....men fy vad kallt det kändes
jag rentav frös om händerna.
Nu har verkligen hösten kommit till oss...och på kvällarna
lyser september månen...ganska mysigt de också...
En stor fredagskram till er alla söta, som tittar in till mig...önkar er alla en trevlig och go fredag...vi ses här snart återigen. Ha det gott!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar